Tussen de eendagsvliegen... |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Februari 2020 om 10:08 |
Mutti, van harte gefeliciteerd en nog vele creatieve jaren gewenst.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je Machtelt .
Laat ik nu net ook nog lezen dat haken en breien ook nog gezond is . Het was zoiets van dat je er gelukkiger van werd ,rustiger en dat je er makkelijker van inslaap valt . Vrolijk doorgaan met onze hobbies dus . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Mutti. Wij hebben inderdaad een heerlijke hobby.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd en wat een opbeurend bericht - laat ik eens kijken ah daar ligt mijn handwerk
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met jouw verjaardag.
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd 🎂🥂🎊
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd Mutti!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Terwijl je toeren en steken telt, kun je niet piekeren. En als je klaar bent met je creatie kun je tevreden of gelukkig zijn. Overigens had André Rieu eens een psycholoog in het publiek, die wetenschappelijk bewezen had, dat muziek mensen gelukkiger maakt. Maar dat wist André allang. Dat zag hij bij elke voorstelling.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen bedankt voor de felicitaties . Ik heb er twee dagen van kunnen genieten en het is lente in huis ,maar ik voel wel dat het niet mijn 20 e was . |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weer een tijd ertussenuit geweest, maar ben nu het forum aan het oppakken. Bijlezen na een tijd afwezigheid lukt bijna niet, maar toevallig zag ik dit net staan. Te laat dus, maar alsnog van harte gefeliciteerd!
Enne... ik kan soms nachten wakker liggen van een patroon als het niet lukt :). Slecht voor mijn nachtrust, dat haken en breien, haha. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat heb ik ook. Je wordt wakker en je kunt niet meer in slaap komen omdat je een brei- of haakprobleem probeert op te lossen. Maar het gebeurt ook soms dat je wakker wordt en de oplossing zo maar in je hoofd zit. Alsof je het al slapende hebt opgelost. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, dat geeft weer hoop, Lida :). Ik ga snel slapen, wie weet lukt het, haha.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oooooooooooo wat erg.ik zie het nu pas,
Gefeliciteerd Mutti . we zeggen hier better let as net.
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je Bloem .
Volgens mij is dat iets van tige tank bij jullie . |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
klopt
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |