Sesamstraat (Sesame street) |
Reageer |
Autheur | |
stekelbakske
Groupie Lid sinds: 11 Januari 2015 Locatie: België Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Januari 2015 om 13:08 |
Ik zoek een haakpatroon (een breipatroon mag ook maar toch liefst een haakpatroon) van Bert & Ernie of andere figuren uit Sesamstraat, voor gebruik in de kleuterschool!
Het patroon mag in 't Nederlands, Engels, Frans of Duits zijn (of eventueel andere talen die ik kan vertalen met Google, en woordenboeken).
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
stekelbakske uw email is nog altijd niet zichtbaar in uw profiel.
om iets te kunnen ontvangen moet je je emailadres achter het vlinderke zetten. Hieronder de link naar het blog dat ik al vermeld heb in je ander topic. http://possumcreekprimitives.blogspot.com.br/2006/09/my-crochet-blog_24.html |
|
|
|
stekelbakske
Post Options
Thanks(0)
|
Die patronen van cookiemonster en Elmo heb ik nu al, maar ik zoek nog andere vooral Bert & Ernie.
Waar staat dat vlindertje precies, want ik heb alles al doorzocht maar nog niet gevonden!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dan hebt ge niet goed gekeken want ERNIE staat er ook tussen en nog een andere.
En als je het gevonden hebt hebben wij graag een reactie, zodat we kunnen zien dat het geapprecieerd wordt. dat vlinderke staat in uw members profile onder linkedin. Windows live Messenger. |
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk even bij de reactie op je melding in het forum: http://forum.hobbydoos.nl/bert-en-ernie_topic38145_post630012.html?KW=#630012
Daar staat wel beschreven waar je je e-mail moet neerzetten. Daarna heb ik wel een bert en ernie voor je |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ja nu staat het er.
|
|
|
|
stekelbakske
Post Options
Thanks(0)
|
Oef eindelijk gelukt, maar nu dat voorstellen nog!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon naar even voorstellen gaan en dan links op onderwerp + klikken en je hebt een heel blad voor jou alleen.
|
|
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed is heb je Bert & Ernie inmiddels in je mailbox liggen!
|
|
stekelbakske
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben reuzeblij met die patronen, maar ze zijn niet voor mij, dus ik weet niet of ik er foto's van zal zien en kunnen tonen, maar ik zal het vragen!
Toch hartelijk bedankt!!!
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan !
|
|
hero
Newbie Lid sinds: 01 April 2015 Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben ook op zoek naar haak patronen van bert en ernie
dit is de eerste keer dat ik iets post weet nog niet hoe ik er mee aan moet
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt zelf zoeken of even wachten tot C4th weer langs komt op de doos of een van de anderen die het patroon gekregen hebben
Of iemand een PM (persoonlijk bericht) sturen en vragen of je het patroon ook mag.
En kijk even of je bij de windows live mail je email adres ingevuld hebt . . .
|
|
hero
Post Options
Thanks(0)
|
hallo waar moet ik mijn e mail in vullen dan het is allemaal nieuw voor mij en mijn engels is niet goed alvast bedankt
gr betta
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de rubriek Even voorstellen staat mijn WELKOM topic, het is even een verhaal om door te werken, maar dan weet je al meteen veel over het forum. En er staat in, hoe je je e-mailadres kunt plaatsen, zo dat het zichtbaar is voor de ingelogde forumleden en niet voor elke willekeurige internetgebruiker.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
En... C4th komt weer langs.
Stuur me anders even een PB met je e-adres, dan zoek ik het patroon er nog wel even bij. |
|
hero
Post Options
Thanks(0)
|
mijn e mail is hero16@live.nl
alvast bedankt ik ben nieuw weet niet zo goed hoe het allemaal gaat hier gr betta
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt het verhaaltje nog niet gelezen, nietwaar?
Als je je e-mailadres in een topic zet, kan iedere internetgebruiker je spam sturen. In het verhaaltje staat hoe je C4th een PM kunt sturen met je e-mailadres. Ik heb dat WELKOM niet geschreven om bewby's te hinderen, maar om ze te helpen wegwijs te worden op het forum, zodat ze sneller geholpen worden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |