nieuw hier |
Reageer |
Autheur | |
hero
Newbie Lid sinds: 01 April 2015 Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 April 2015 om 20:01 |
hallo ik ben nieuw hier
ik ben betta pomp 51 jaar en heb 2 kinderen en 2 klein kinderen hou van haken van knuffels en omslag doeken ed ben momenteel op zoek naar bert en ernie maar kan ze nog niet te pakken krijgen moet mijn e mail ergens neer zetten maar weet niet waar dus sorry als ik het nog niet allemaal weet hoe het hier gaat groetjes betta
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi hero/betta,
dit bericht hoort eigenlijk bij even voorstellen te staan, gewoon alles aanklikken en hier lekker rondstruinen! tis hier een gezellig forum, waar we meestal erg behulpzaam zijn en er lekker op los ''babbelen'' bert en ernie heb ik niet voor je, al op google gezocht? veel plezier hier! |
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, welkom.
Als ik het goed onthouden heb, kun je een mailadres het beste in je profiel in het vakje achter Windows Live messenger zetten.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom.
http://nl.hobbyjournaal.nl/creatie/399171/Ernie.htm http://marietjeshobby.mysites.nl/mypages/marietjeshobby/532894.html En zo zul je er vast wel meer kunnen vinden door te googlen.
|
|
hero
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de reactie maar dit is gebreid en dat kan ik niet
ik zoek haak patronen gr betta
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
hero
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor je medewerking maar vimd het patroon niet echt leuk
gr betta
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
gezellig welkom
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh Betta vind je die niet leuk. Ik heb nog geen anderen gezien zo goed
alleen van die omgooi kegels. |
|
hero
Post Options
Thanks(0)
|
ja die was ik ook al tegen gekomen maar ben al met iets anders begonnen dan maar geen ernie haha
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |