Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kledij Haakpatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anneleejn View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneleejn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kledij Haakpatroon
    Posted: 11 April 2015 om 14:40
Hallo,

Ik zoek kledij om te haken.
Voor baby's, peuters, maar vooral kleuters en kinderen.
Dit zowel voor jongens als meisjes.
Liefst nederlandse patronen, want ik ben niet goed in het vertalen.

Bedankt al!!

Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 15:15
In bladen voor baby en peuter en in kinderbladen staan wel haakpatronen. Style, Filati, Sandra enzo. Je zou kunnen samendoen met een breivriendin. Of die bladen kopen en later weer verkopen. Is er geen Belgische Marktplaats? Ik heb bij Librero ook wel boekjes gezien voor haken voor baby's en kinderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 15:39
onder 'links' staan ook links naar haakpatronen en anders efkes bij de 'groten' gaan zien.

ravelry, drops, freppi(vergeet ik niet meer mutti)
en zo zullen er nog wel zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 16:22
Ik had ze ooit verzameld uit mijn bladen, maar weggegooid toen de laptop overliep van de vele mappen. Misschien heeft iemand (van de 7100 leden) ze nog?

wat rozengeur.
Back to Top
Anneleejn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneleejn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 16:23
Magtelt, dat zou ik geweldig vinden! Wie oh wie heeft ze nog? :)

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 19:55
Ikke niet heb geen peuters of kleuters meer
heb wel een faceboek groep voor je waar ze zulke patronen hebben is dat ook goed?

https://www.facebook.com/groups/347629292089763/
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 12:29
Ik heb ze ook niet, ik haak uit t blote koppie.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 13:27
Google?
Back to Top
Anneleejn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneleejn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 15:46
Cozz, de pagina bestaat niet blijkbaar? Misschien een foutje?
By Mg, amai! Petje af.. Zo goed ben ik (nog) niet!
Dilianne, al uren op Google gezocht en al heel wat gevonden. Maar dat is vooral voor baby's. Niet echt veel voor kinderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 17:54
In de rubriek Boeken staat een topic over het boekje Rokjes haken, van een forumlid. Als het kooppatronen mogen zijn, kun je het beste een online (handwerk)boekwinkel zoeken en daar intoetsen wat je zoekt. Er zijn heus wel boekjes met gehaakte kinder- en babykleding, vooral voor meisjes, maar het is even zoeken. Misschien eens kijken in de hobbydooswinkel? Als je een titel gevonden hebt, kun je altijd zien of dat boek in je omgeving te vinden is. Heb je al in de bibliotheek gekeken?

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 18:31
Even zoeken dan op Nietjes brei & haak groep op faceboek
dan vind je dr wel
Back to Top
Anneleejn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneleejn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 17:19
Bedankt allemaal voor de tips!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns