spelden |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eigenlijk zouden er ook lange spelden moeten bestaan die net zo scherp en dun zijn als de gangabare. Ik heb ooit een langharige cape gemaakt die wel met scherpe spelden in elkaar gezet moest worden, maar waarvan de knopjes direct in de vacht verdwenen. Alle naden heb ik met een vlooienkam na moeten bewerken.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die spelden bestaan en zijn een cm of 5. Ik heb ze gekocht samen met een magnetisch speldenkussen op een stoffenspektakel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoiets heb ik ook wel eens bij het tuincentrum gezien, meestal met een parel op het einde.
|
|
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook quiltspelden kopen, die zijn wel scherp en dun, en duur maar als je ze eenmaal hebt, heb je er jaren plezier van.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ook van die spelden van 6 cm, worden inderdaad in tuincentra verkocht want dit zijn eigenlijk spelden voor het maken van bloemstukken zijn iets dikker dan gewone maar even scherp achteraan
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kantklosspelden doen het ook prima .
Zullen zeker in Belgie nog wel te koop zijn
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |