Kinder Bivakmuts. |
Reageer |
Autheur | |
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Onderwerp: Kinder Bivakmuts. Posted: 10 November 2006 om 21:39 |
Hallo allemaal, Wie o wie, kan mij helpen aan een patroon voor een bivakmuts voor jongens van 2 en 3 jaar. Zo'n muts waar alleen het gezicht zichtbaar is, en een kraag eraan gebreid. Alvast bedankt. Groetjes Marianne. |
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 10 November 2006 om 21:44 |
Heb je hier iets aan? |
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 10 November 2006 om 21:50 |
Sorry, dit is een patroon voor de breimachine.Ik was al zo blij dat ik iets gevonden had... |
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Posted: 10 November 2006 om 22:01 |
Hoi Rubia, Ben even wezen kijken maar inderdaad is een patroon voor de breimachine. Het is wel wat ik bedoel maar dan met de hand gebreid. Bedankt voor je berichtje, ik hoop dat ik een patroon vind. Deze mutsen zijn zo lekker warm voor de kleintjes. Groetjes Marianne. |
|
|
|
Soesje
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Posted: 10 November 2006 om 22:52 |
Ik maak even gebruik van je topic Cintia.... Mocht iemand een patroon voor volwassenen hebben dan zou ik die graag willen hebben! Ik zit wel eens bij mijn vriend achterop de motor en dan lijkt me zo'n bivakmuts heerlijk warm voor onder de helm nu het wat kouder is! |
|
Christien
Hobbywonder Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Posted: 11 November 2006 om 12:42 |
Ja, voor volwassenen heb ik gevonden. Die heb ik op deze site neergezet. Bij "vragen" en het topic "vertaling". Het is nl. een Amerikaans patroon en ik weet de vertaling niet. Oja, het is wel gehaakt, maar volgens mij staat er ook een gebreide versie bij. Ik zal even kijken. Gevonden op deze site: http://www.geocities.com/helmetliner/ Christien |
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Posted: 11 November 2006 om 16:47 |
Ik heb wel een nederlands patroon, stuur maar even een pm, met je mailadres, voor volwassenen, groetjes irene. |
|
Soesje
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Posted: 11 November 2006 om 22:01 |
Bedankt Christien! Die militair op de foto ziet er wel eng uit zeg..... Irene ik stuur je een pm! |
|
gitt@
Duizendpoot Lid sinds: 20 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 189 |
Posted: 11 November 2006 om 23:42 |
Soesje daar kan je beter een windstopper kopen. Die draagt mijn man ook en daar komt dus echt geen wind meer door heen. Dat is een die hard motor rijden elke dag weer of geen weer.
|
|
gitta75@gmail.com
|
|
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Posted: 12 November 2006 om 16:42 |
Hallo,
Heb een pm gestuurd naar Cintia ivm een bivakmuts, heb het ook nog eens doorgestuurd naar Soesje. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. groetjes, Claudine |
|
Soesje
Posted: 12 November 2006 om 19:22 |
Ik heb hem ontvangen, dank je wel Claudine! Gitt@ bedankt voor de tip, daar zou ik ook eens naar kunnen kijken! |
|
Cintia
Posted: 12 November 2006 om 22:57 |
Claudine, bedankt voor jet patroon. Groetjes Marianne. |
|
|
|
R.vermij
Newbie Lid sinds: 18 Februari 2007 Status: Offline Points: 1 |
Posted: 18 Februari 2007 om 13:14 |
... kan deze post weg a.u.b.?
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 19 Februari 2007 om 00:19 |
Heb je nu ook al een patroon voor een kindermodel. Ik heb er eentje liggen. Indien je het nog nodig hebt laat het me dan weten. line |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |