bivakmuts voor motorrijders |
Reageer |
Autheur | |
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Onderwerp: bivakmuts voor motorrijders Posted: 15 April 2007 om 01:34 |
Hier is ooit iemand naar op zoek geweest. Ik weet niet meer wie het was en eigenlijk is de winter voorbij; maar misschien voor volgend jaar ? |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 15 April 2007 om 08:49 |
Line jij gaat ook al zo laat slapen? Edith is nog later.
|
|
Groetjes Catharina
|
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 15 April 2007 om 11:16 |
Nee, Catharina, ik ga veel vroeger slapen. Maar mijn man kruipt laat in bed en dan word ik wakker en kan soms niet meer slapen. Dan ga ik maar even een uurtje spoken en dan weer naar bed. Helpt wel.
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 15 April 2007 om 23:40 |
Hallo Dames, Ik zit altijd laat op de PC. Ik moet altijd wachten tot hij vrij is. Hier is een beurtrol. 5 personen voor een PC. We hebben wel nog een ouder type staan maar daarop gaat het zo langzaam dat iedereen op de grote wil. Ik ben altijd de laatste aan de beurt. Mijn oudste zoon van 18 mag tot 11u00 maar dat loopt altijd nog wat uit. |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 16 April 2007 om 08:26 |
Hallo Line, Ik kan me voorstellen dat het soms fustrerend werkt als je op je beurt moet wachten. toch wel gezellig hoor die drukte !!!!!! Ik kan gaan zitten wanneer ik wil, maar ben toch altijd laat, en dan ook weer vroeg, sta om 7.30 klaar voor de thuiszorg, 7 dagen van de week. Dat zit er nou eenmaal zo ingebakken.
|
|
Antonia
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 16 April 2007 om 22:00 |
Edith. Mannen? wat doen we er mee ,ha ha ha.Die van mij komt ook altijd veel later.Als ik onrustig ben kan ik niet eerder slapen dan dat ik hoor dat hij naar de badkamer gaat b.v.Dan val ik als een blok in slaap en verneem niet eens dat hij ook in bed stapt. |
|
Groetjes Catharina
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 16 April 2007 om 22:53 |
Ik zie wel ik ben niet de einige die laat naar bed gaat of nog eens midden in de nacht achter de pc zit Wat betreft de bivakmuts..... die is toch verboden sinds kort?
|
|
All you need is love.
|
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 17 April 2007 om 16:33 |
Gelukkig ben ik eraan gewend om te gaan slapen zolang Ron nog niet in bed ligt. Hij draait onregelmatige diensten en slaapt gemiddeld twee keer per week op zijn werk. Stel dat ik alleen maar kon slapen als hij naar bed komt....... Dus ik slaap wanneer ik wil en merk wel wanneer hij het doet. Alleen word ik dan 's nachts wel eens wakker van hem en kan dan even niet meer slapen. En dan ga ik spoken. |
|
catharina
Posted: 17 April 2007 om 17:48 |
Ja dat is dan een andere situatie he? Jij bent het dan gewend.Ik ook wel eigenlijk hoor. Alleen als ik dus onrustig ben lig ik op Jan te wachten.
|
|
Groetjes Catharina
|
|
Soesje
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Posted: 18 April 2007 om 10:30 |
Hee Line, dat was ik! Lief dat je er nog aan denkt! Ik ga hem meteen opslaan en er tegen de winter eens aan beginnen!
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 16 Mei 2007 om 16:23 |
leuk idee!! ik ga t stiekem ook maar maken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |