Patroon |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Magtelt] Ik ben niet gefrustreerd, ik ben alleen te lui om naar zolder te lopen en een stapel Andrea's door te nemen voor de hangmat. Ik heb bijna alle Nederlandse nummers en dat zijn er teveel om moeite te doen voor iemand die ik niet ken.
nou Magtelt dat is toch een kleine moeite voor de medemens....waar hebben we het over?????? |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over begrip voor elkaar en dat we hier geen bibliotheek zijn
Maar goed ik vind het rot als een nieuw lid wegblijft door de gebrekkige communicatie op een forum. Dat is echter niet aan ons om dit maar steeds in rechte banen te leiden. Dus de lp blijft maar draaien en blijven wij verzoeken om eerst een welkoms mail te zenden voordat iemand gelijk kan posten en vragen. Nu komen wij als oud gedienden steeds als vervelende mensen die geen nieuwe leden willen hebben in hun commune (wat zo ver van de waarheid staat, iedereen is welkom en zeer graag) |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |