gezocht: cavia en hamster patroon voor breien |
Reageer |
Autheur | |
moonxhorses
Newbie Lid sinds: 17 Februari 2013 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Februari 2013 om 14:48 |
Hey allemaal.
Ik ben op zoek naar een breipatroon voor een cavia en een hamster te maken. Kan iemand mij hierbij helpen ? lieve groetjes Marijke |
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen. Allemaal veel haak- en brei plezier gewenst! Plus alle andere hobby's. |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nespa wat een leuke cavia. Weet je er toevallig een die je kan haken? Breien lukt me niet echt.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de hyves van Karen Crea staat een gratis patroon voor een gehaakte cavia. Haar patronen mogen we niet delen maar zodra je lid bent van haar hyves dan kan je daar dat weghalen (met heel veel andere super leuke gratis patroontjes, allemaal zelf bedacht).
|
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prideke, blijk ik haar gewoon op mijn hyves te hebben. Stom, helemaal vergeten. Bedankt in ieder geval voor de tip.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan :D Veel plezier met maken :)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |