Power ranger patroon |
Reageer |
Autheur | |
simoontje
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Januari 2014 om 07:34 |
Vraagje?
Heeft er iemand een power ranger patroon. Ik zou namelijk heel graag willen proberen om een power ranger kostuum te maken. Dit is voor een maatje xl Kan iemand me helpen? |
|
Hobsieshaaksels
Groupie Lid sinds: 19 December 2013 Locatie: Deventer Status: Offline Points: 61 |
Post Options
Thanks(0)
|
hey Simoontje,
Heb wel even gegoogled, maar kan alleen dit vinden: Ook grappig, maar niet waar jij naar op zoek bent. Misschien eerst zoeken op een andere superheld, en dat dan aanpassen? Wil je echt het hele kostuum, of alleen maar de hoed of cape? |
|
Check m'n haaksels op www.hobsies.weebly.com of m'n facebook: https://www.facebook.com/HobsiesHaaksels?ref=hl
|
|
simoontje
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel het kostuum. Maar ik zal inderdaad eens kijken naar eventueel een ander kostuum en dan aanpassen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor carnavalskleding kun je beter op Duitse en Belgische sites zoeken, dan op Nederlandse. De naaibladen hebben er altijd wel een apart nummer voor.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |