Kleertjes gezocht voor een bruilof! |
Reageer |
Autheur | |
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Oktober 2014 om 19:59 |
Hallo Allemaal!
Ik heb een vraagje als dat mag, in het voorjaar gaat mijn zus trouwen! Zij heeft een dochtertje van 1 jaar en voor haar heb ik toen mijn zus zwanger was een konijntje gehaakt, die is op reis geweest en zo heb ik voor mijn nichtje een boekje gemaakt van haar konijn (Knijn genaamd) op avontuur. Onder tussen is hij een beetje deel van mijn familie geworden, en heb ik op de bruiloft al de functie van Knijnenbewaarder gekregen. En ook Knijn moet net in (gehaakt) pak! Hij is 20 cm groot van top tot teen en de beentjes zijn 7 cm lang. Een stropdasje met gilet zal ik heel leuk vinden, maar een mooi pak is ook niet lelijk! Ik hoop wat van jullie te horen! Groetjes, Silvia Hier nog een foto van hem met zijn boek (je kan Knijn ook vinden op https://www.facebook.com/Knijnstravels?fref=photo) |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien kijken bij poppenkleertjes en dat dan aanpassen?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bij Patronen even een oude koe uit de sloot gehaald. Zelf heb ik die mails met scans niet meer, maar misschien één van de ontvangers wel. Het zijn 4 bladzijden. Er moet een trouwpak bvoor Baby Born (45 cm) bij zitten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |