Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dragon Trilogie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dragon Trilogie
    Posted: 20 Oktober 2014 om 20:02
Hallo dames!

Ik blijf nog even bezig, maar ik vind de patronen van Amigurumi Artist van de Dragon Trilogie zo mooi! Ik zie ze net, en vind vooral Ragnarok een prachtig kado voor mijn vriend die gek op draken is! Nu is het zo dat ik deze patronen nergens vinden kan... Heeft iemand ze nog? En zouden ze dan misschien naar mijn postvakje kunnen vliegen? Alvast bedankt!

Groetjes, Silvia
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 23:12
Ha Silvia,

Welkom terug! Van deze designer is idd niets meer te vinden. De gratis patronen werden voor grofgeld verkocht op marktplaats en buitenlandse soortgelijken. Helaas maar domme mensen hebben het voor velen verpest.
Back to Top
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 18:21
Dankjewel Prideke :D
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 11:57
Even op gegoogled maar wat een mooie patronen, deze: http://images4-d.ravelrycache.com/uploads/Amigurumiartist/34399201/Bild167_small2.jpg vind ik geweldig mooi.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns