haakpatronen eten |
Reageer |
Autheur | |
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 November 2014 om 10:09 |
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar haakpatronen van eten. de patronen die ik gevonden heb zijn bijna allemaal fruitpatronen. de patronen van de tutti frutti van drops die heb ik al en een gebakken ei is ook gelukt maar ik zoek eigenlijk nog iets van vlees of zo het is voor een kinderkeuken en daar moet je toch niet alleen een eitje kunnen bakken. wie weet waar ik zoiets kan vinden. groetjes belinda
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien via google of op ravelry?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de linkjes kijken, want ik heb daar pas iets tussen gezien. Tussen nu en 3 maanden terug denk ik.
Ja die bedoel ik, dank je bep.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.myhq.com/public/c/r/crochetpoet/
en als je heel veel tijd hebt kan je hier ook zoeken |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
O Bep die zijn leuk! bedankt
|
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de hema staan de rookworst en de tompouce nog.
|
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien lekkere gebakjes??
of cupcakes?
zijn op internet genoeg te vinden, succes
|
|
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor het meedenken en zoeken.ik heb voorlopig genoeg patroontjes.
groetjes Belinda
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou een biefstukje kunnen maken met vrij haken, als je de goede kleur kunt vinden. En sla, lof of andijvie is een kwestie van losse blaadjes haken en die later verbinden en een afgesneden kropeinde eromheen haken, zo kun je boerenkool maken door rond de blaadjes picots te haken.. Kipfiletje in ecru?? Speklap in rood en wit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |