Hallo ben er weer |
Reageer |
Autheur | |
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Onderwerp: Hallo ben er weer Posted: 22 Juli 2007 om 00:50 |
Ik ben ook net terug van ons klein uitje met zijn tweetjes. De Kids zijn ook allemaal geariveerd. Twee heel natte koffers, en twee droge koffers De Tent was blijkbaar niet waterdicht of ze lagen nou net aan de verkeerd kant. Dus mijn wasmachien draait nu ook overuren. Ik hoop alleen dat het morgen een beetje droogt buiten en dan wordt het morgen de ganse dag opvouwen en strijken. Op ons vier daags tripje hebben we op één onweer na eigenlijk steeds mooi weer gehad. We hebben ontzettend veel gewandeld en genoten van de natuur, en s'avonds nagenoten met een lekker glaasje moeselwijn. Morgen zal ik proberen wat foto's op mijnBLOG te plaatsen dan kunnen jullie een beetje meegenieten |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 22 Juli 2007 om 09:36 |
Fijn dat je een leuke week hebt gehad,en wwer gezond terug bent en die was komt ook wel goed. groetjes corry |
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 22 Juli 2007 om 10:21 |
Hoi Line, fijn dat je terug bent. Ben benieuwd naar je vakantiefoto's. Rustig aan met de was, de machine moet ook eerst even weer wennen na vier dagen vrij.
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 22 Juli 2007 om 11:14 |
welkom terug!!
|
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 22 Juli 2007 om 18:31 |
Welkom Tine wat fijn dat jullie vier fijne dagen hebben gehad ben benieuwd naar de foto's groetjes Thea |
|
groetjes Thea
|
|
Hilletje
Groupie Lid sinds: 06 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 74 |
Posted: 22 Juli 2007 om 18:50 |
Hallo Line,
Fijn dat je zo genoten hebt, ook van het mooie weer. Ben benieuuwd naar je foto's. Sterkte met de was. Groetjes van Hil |
|
H.v.d.Bos
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 22 Juli 2007 om 19:32 |
welkom terug line
|
|
groetjes tine
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 22 Juli 2007 om 19:48 |
Hoi Line, De foto's zijn prachtig. Oogt gezellig daar. |
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 22 Juli 2007 om 19:53 |
welkom terug! die wasmachine van mij is slimmer: viel net in panne één dag voor de vakantie... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |