Netjes opvouwen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe ook alleen blouse en theedoeken.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik geef de overhemden van mijn man mee aan mijn dochter, die vind strijken leuk. neem mee die handel en ik krijg ze netjes gestreken terug op een hangertje. Dank je wel dochterlief
|
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn droogkast met een extra kreukvrij programma is ideaal voor handoeken, dekbedden, enz..
En of je nu zin hebt of niet, toch rest er telkens nog een heleboel verplichte strijk : overhemden, T-shirts, blouses, broeken, enz... Je kan toch je gezinsleden 's morgens niet naar het werk sturen met ongestreken kleding ? Indien je dat zou doen dan word je hier gegarandeerd dezelfde dag nog op het matje geroepen of indien je al berispt werd kan het zelfs een reden zijn om je ontslagbrief te ontvangen. In vele bedrijven heb je immers een 'dresscode'. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik de laatste jaren de strijk minder en minder leuk vind.
Daarom breng ik af en toe (als bijvoorbeeld mijn man met een volle valies wasgoed uit het buitenland arriveert) de (jeans)broeken, overhemden en T-shirts van mijn 3 huisgenoten naar een strijkatelier met dienstencheques. Zalig om dan 2 dagen later een bomvolle mand perfect gestreken kleding te ontvangen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik had nogal een alpenlandschap aan wasgoed op zolder liggen, maar gelukkig vond ik een oude cd van Lynn Anderson, dat hielp enorm, line dancing achter de strijkplank. De cd had 20 nummers en ik was klaar bij nr. 19.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
dine
Post Options
Thanks(0)
|
Aha, dan heb ik de oplossing voor mijn probleem !
Ik koop alle verzamelboxen met jouw lievelingsmuziek en geef als toemaatje wekelijks een mandje strijk. Als extra beloning stop ik er af en toe een (handwerk)boek tussen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
We wonen een beetje ver uit elkaar.
Een andere strijkhulp is mijn Ziggy, die komt er gezellig bijzitten. Maar dan moet wel die snertmuziek uit. Hij houdt alleen van echt kattengejank. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |