Patroon voor een tochthond |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 November 2011 om 18:59 |
Al googlend op het internet voor een mooi fijn ajourpatroon voor mijn tafelkleed (niet gevonden dus als iemand wat heeft hou ik me aanbevolen) kwam ik een patroon tegen voor een tochthond: (kopiëren en plakken in word, dan heb je het adres om op te staan) |
|
NicoleTeg
Duizendpoot Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelijk opgeslagen,hartstikke bedankt!
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor het patroon |
|
Tedjedejong
Newbie Lid sinds: 18 December 2013 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
KOP EN LIJF
30 steken opzetten met naald 8 en in rechtse tricotsteek breien.XML:NAMESPACE PREFIX = O /> Bij 77 cm alle steken per 2 samen breien: je hebt nog 15 steken. Volgende naald averechts breien. In de volgende naald: 6 steken breien, 1 dubbele overhaling ( 1 steek afhalen, 2 steken samen breien en de afgehaalde steek erover halen); verder breien in tricotsteek. Volgende rij averechts breien. Deze mindering om de 4 rijen nog 2 maal herhalen; er blijven 9 steken over. 2,5 cm rechtse tricotsteek breien. Om de 2 naalden 8 x 1 steek aan weerszijden bijzetten. Je krijgt 25 steken. 8 naalden tricotsteek breien. Om de 2 rijen aan weerszijden, op 2 steken van de kant, 3 x een dubbele mindering maken. 4 x 1 steek minderen op 1 steek van de kant. 2 dubbele minderingen en laatste steek afzetten. OREN 6 steken opzetten en om de 2 rijen 4 x 1 steek aan weerszijden meerderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |