gemakkelijk haakpatroon voor beginners |
Reageer |
Autheur | |
Suzanne.vnh
Duizendpoot Lid sinds: 20 Maart 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 299 |
Onderwerp: gemakkelijk haakpatroon voor beginners Posted: 20 Maart 2007 om 13:12 |
Hallo
ik ben net begonnen met leren breien en dat lukt al wat. ik zou ook graag leren haken en heb al wat zitten uitproberen maar de meeste patronen zien er nogal ingewikkeld uit voor een beginner heeft iemand een gemakkelijk haakpatroon ideaal om mee te beginnen? groetjes suzanne |
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 20 Maart 2007 om 13:42 |
Er staat een etui bij de patronen die kun je aanvragen hier bij de hobbydoos en is niet zo moeilijk (vind ik...) succes winnes (je gaat naar forum>patronen>etui> aanvragen>krijg je via mail van hobbydoos)
|
|
winnes
|
|
Paelinckske
Newbie Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
Posted: 17 Mei 2007 om 10:27 |
Hallo,
Ik ben pas beginnen breien, heb eigenlijk de draad weer opgenomen na 13 jaar! Maar het lukt al aardig. Ik ben op zoek naar een patroon voor een zomerse bolero, haken of breien. Liefst niet te moeilijk. Wie heeft ideeën? Groetjes, Ingrid |
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 17 Mei 2007 om 10:47 |
hallo ingrid kijk hier eens op deze site staat genoeg op |
|
groetjes tine
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 19 Mei 2007 om 01:07 |
Pannelappen zijn vaak ook makkelijk om mee te beginnen
|
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |