Buurman en Buurman |
Reageer |
Autheur | |
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Februari 2013 om 00:33 |
Hallo allemaal,
voor mijn neefjes van 7 en 9 jaar ben ik op zoek naar de haakpatronen voor buurman en buurman, heeft iemand deze of weet iemand waar ik deze vinden kan? Groetjes Silvia
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
een hele goede vraag. Ik ben al een tijdje naar ze opzoek, maar kan de juiste nog niet vinden. Omdat ik niet zo'n ster ben in het zoeken, zoek ik nog ff door. Mocht ik wat vinden, laat ik het je weten.
Van oorsprong (en in het engels) heten ze Pad i Mad, maar ook dat brengt me niet veel verder.
|
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
er is wel vaker naar gevraagd, maar het is echt niet te vinden, het beste is om het na te haken vanaf een plaatje, al zal dat wel moeilijk zijn
|
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=9761Wordt wel een puzzeltje !!!
en een begin. misschien kun je de rest zelf verzinnen.
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kwam buurman en buurman toevallig tegen:
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk dat het toch weer door iemand ( Linda) geevonden wordt. Dat is ook één van de dingen die ik leuk aan dit forum vind. Als iedereen iedereen helpt kom je een heel end.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |