Zelf breipatroon maken |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
esthervanbuuren
Duizendpoot Lid sinds: 26 Juli 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 196 |
Post Options
Thanks(0)
|
de trui is af, maar steken verhouding uitzoeken is niet zo moeilijk.
je zet 25 steken op dan brei je tien centimeter en je meet het. Je kijkt wat je wil hebben hoeveel centimeter en je vermenigvuldigt het. iedere steek heeft een andere stekenverhouding. en met dat blokjes papier is ook een goede. groetjes esther
|
|
sander
Newbie Lid sinds: 14 Mei 2015 Locatie: Ede Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vorige maand zijn we (mijn vriendin Jannetta en ik) begonnen aan een
website voor het zelf maken van breipatronen (charts). Als ik de reacties in dit topic lees dan denk ik dat het voor anderen ook interessant kan zijn wat we hebben gemaakt. We liepen tegen dezelfde situatie aan, dat we hier iets voor zochten maar het niet konden vinden. Dat heeft ons doen besluiten zelf wat te gaan maken.
Je kunt kijken op www.StitchFiddle.com. We hebben het volledig Nederlandstalig gemaakt en het is gratis te gebruiken. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg leuk. En lief om dat met ons te delen. Blijf je op het forum? We kunnen er nog wel een expert bij gebruiken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
een goed idee!
ben zelf een digidoos, dus denk/weet dat t bij mij sneller gaat met ruitjespapier! maar de jongere garde of meer bedreven pc er zal t zeker aanspreken!! |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn Sander, dank je wel!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
danku. Zal het een van de dagen eens 'testen'
|
|
|
|
sander
Newbie Lid sinds: 14 Mei 2015 Locatie: Ede Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie leuke en enthousiaste reacties!
@Magtelt Ja hoor ik kom hier vast nog wel vaker langs nu ik een account heb. Ik zag dat ik vanzelf een mailtje ontvang wanneer er hier een reactie wordt geplaatst. @Breienmaar Hopelijk werkt het makkelijk genoeg dat het gelijk te begrijpen is. Als dat niet zo is, wil je het ons dan laten weten? Het is voor ons makkelijk gemaakt natuurlijk, omdat we zelf begrijpen wat we zelf hebben gemaakt. Ik ben vooral benieuwd hoe andere mensen het ervaren en wat mogelijk onduidelijk kan zijn, zodat we weten wat we moeten veranderen om het makkelijker te maken. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |