hoe maak je schelpjes? |
Reageer |
Autheur | |
Lisa
Newbie Lid sinds: 31 Juli 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Onderwerp: hoe maak je schelpjes? Posted: 31 Juli 2006 om 15:26 |
Hallo iedereen,
ik ben nog een beginner op deze site en met breien en haken. Wat ik erg graag zou willen weten is hoe je een schelpjes steek moet maken. Wie zou me kunnen helpen? P.S het liefst zou ik uitleg willen hebben via plaatjes want ik snap de uitleg die vaak wordt gegeven niet dus graag met plaatjes of anders zo duidelijk mogelijk uitleggen. Dank je wel |
|
~~~Lisa ~~~
|
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Posted: 01 Augustus 2006 om 20:32 |
Hoi Hoi,
Als je naar www.brei kraam.nl gaat daar staan breisteken met uitleg, anders kan ik voor je in mijn boek kijken maar dan komen er geen plaatjes bij. Succes, Groetjes Marianne |
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
betty
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Posted: 02 Augustus 2006 om 12:43 |
even een correctie hoor marianne.
het is breikraam.nl succes lisa. groetjes van betty |
|
betty
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Posted: 02 Augustus 2006 om 12:58 |
lisa, je kan ook kijken op www.jessica-tromp.nl
daar staan de tekeningen en de plaatjes bij de haaksteken. succes groetjes van betty. |
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Posted: 02 Augustus 2006 om 16:26 |
Sorry Betty, Had het inderdaad verkeerd neergezet gaf spatie ertussen bedankt voor je oplettendheid.
Groetjes Marianne |
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |