Gezocht: patroon voor gehaakte bolero |
Reageer |
Autheur | ||
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Onderwerp: Gezocht: patroon voor gehaakte bolero Posted: 14 Mei 2006 om 22:34 |
|
Hallo allemaal, Ik ga het nog maar eens proberen. Nu de bolero's zo populair zijn is er vast wel iemand die een leuk patroon voor me heeft. Andere haakpatronen zijn ook welkom. ik denk hierbij aan een hemdje, vest, tuniek etc. Help!!!!! |
||
betty
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Posted: 15 Mei 2006 om 22:11 | |
hee rubia, kijk eens op www.garnstudio.com
daar zijn heel veel leuke haakpatronen op te vinden. succes, groetjes van betty. |
||
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 18 Mei 2006 om 00:32 | |
Hoi Betty, Ik weet het, ik heb die site zelf "ontdekt"voor Hobbydoos. Alleen daar staan geen patronen bij van het soort bolero dat ik bedoel. Vandaar mijn verzoek. Rubia |
||
Rubia
Posted: 18 Mei 2006 om 00:33 | |
Zoiets dus: |
||
Ninni54
Newbie Lid sinds: 22 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Posted: 22 Mei 2006 om 13:02 | |
Hallo Ruubia heb je al gekeken bij jessica bij de haakpatronen nr.32 staat zo'n soort bolero! i Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes Valerie |
||
Valerie Ninni54
|
||
Rubia
Posted: 22 Mei 2006 om 22:10 | |
Hoi Valerie, Dat is niet wat ik eigenlijk zoek maar het is wel een hele leuke bolero. Jammer dat er niet een normale beschrijving bij staat anders had ik hier wel iets aan gehad. Volgens mij is dit patroon van Phildar. In ieder geval bedankt voor het meedenken maar ik zoek naar even verder. Groeten, Rubia |
||
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 24 Mei 2006 om 14:29 | |
Hallo Valerie, Nav jouw antwoord aan Rubia ben ik ook eens op die site gaan kijken en, ja hoor, nr. 34 een schattige gehaakte "bolero". Alleen, ik kan zulke patronen niet lezen helaas. groetjes, Josl |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
Trientsje
Groupie Lid sinds: 01 Oktober 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 57 |
Posted: 01 Juni 2006 om 19:48 | |
Ik weet niet of je nog iets zoekt maar ik heb net bij Renske een tijdschrift gekocht, Inspiration nr 85. Daar staat een hele leuke bolero in met een gehaakt voorpand. Als je iets handig bent kan je gewoon het rugpand en de mouwen volgens patroon haken. Ik bedoel, je weet de afmetingen dan en kan je zelf wel met een simpel hokjespatroon dat uitvogelen. Ik ga hem wel maken met een gebreid achterpand en mouwen. Al vast voor het najaar .... Trientsje |
||
Trientsje
|
||
Rubia
Posted: 03 Juni 2006 om 00:22 | |
Hoi Trientsje, Bedankt voor de tip! Ik ga eens bij de handwerkwinkel kijken. Volgens mij heb ik al in dat boekje gekeken maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Rubia |
||
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Posted: 23 Juni 2006 om 11:34 | |
Hoi Hoi, Als je nou gewoon allemaal vierkantjes of ronde haakptroontjes maakt kan je aan elkaar zetten en dan heb je hetzelfde effect op www.garnstudio.com staat een leuk gehaakt topje van bloemen en als je daar vierkantjes omheen maakt ben je er ook het nummer van dat topje is 78-19. Veel succes. Laar horen of het gelukt is. Groetjes Marianne.
|
||
Breien en haken is mijn hobby
|
||
Rubia
Posted: 28 Juni 2006 om 22:33 | |
Hoi Marianne, Bedankt voor je reactie maar ik heb het topje niet kunnen vinden. De site ken ik al een poosje. Mooie patronen hè? Groeten, Gerda |
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |