knitting cruise |
Reageer |
Autheur | |
Suzanne.vnh
Duizendpoot Lid sinds: 20 Maart 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 299 |
Onderwerp: knitting cruise Posted: 10 December 2007 om 20:47 |
Hihi zie wat ik gevonden heb al surfend op het net.
Wou dat ik de tijd en het geld had... lijkt me wel fijn hehe wat vinden jullie? zouden jullie dat zo wel es zien zitten http://www.stitchnbeach.com/ |
|
Moed staat aan het begin van de d(r)aad, geluk wacht bij de voltooing.
|
|
Nijntje
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 663 |
Posted: 10 December 2007 om 21:19 |
Nou, dat is echt iemand lekker maken. Wat een geweldig blauw water, krijg helemaal de vakantiekriebels............................ik moet morgen helaas werken en duik er nu in.....................met de foto van zo'n geweldige cruise
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 10 December 2007 om 21:56 |
Ik ga wel 2 weekjes naar terschelling, neem mijn breiwerkjes wel mee, past beter bij mijn portemonnee ook Wel grappig trouwens Knittingcruise |
|
All you need is love.
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 11 December 2007 om 12:19 |
oh joh, die dingen zijn hier al zo vaak voorbij gekomen,. veels te duur.
|
|
Suzanne.vnh
Duizendpoot Lid sinds: 20 Maart 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 299 |
Posted: 11 December 2007 om 14:17 |
Mja sorry nog niet gezien, dacht dit moet ik tonen, ja veel te duur maar een mens mag toch dromen Zou voorlopig ook nog voor een actievere vakantie kiezen. |
|
|
|
Carlaa
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
Posted: 11 December 2007 om 15:15 |
Ik ook hoor, dan effen geen breien, maar lekker lezen en daarna uitpuffen in mijn tuinstoel met een lekker wijntje en goed boek of een puzzelboek
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 11 December 2007 om 16:54 |
wel leuk gevonden! maar snap niet dat mensen dat er voor over hebben. de nederlandse snb heeft nu ook zoiets geloof ik....
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 11 December 2007 om 17:21 |
Lijkt me zalig zo'n cruise met en zonder breiwerk wel. Maar ik blijf er ook maar lekker over dromen
|
|
All you need is love.
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 11 December 2007 om 19:08 |
Alternatief: Lekker in de tuin, teiltje met water, voetjes erin, breiwerk en drankje binnen handbereik. Kost een stuk minder . |
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 11 December 2007 om 19:20 |
voor die prijs wil ik jullie ook wel een wijntje en hapjes aanslepen, hoor! Maar het is wel grappig..; waar halen ze het, hé? |
|
Carlaa
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
Posted: 11 December 2007 om 20:29 |
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Als je van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen kun je zoiets gaan doen he.
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 11 December 2007 om 23:55 |
Ha ha, Ik ga altijd op breivakantie want ik heb breiwerkje altijd mee. deze zomer nog gebreid op het dek van een boot op de Moesel. dus ik heb mijn breicruise zelf gemaakt en was helemaal niet duur. (was trouwens gewoon de verbindingsboot van dorp naar dorp net als bus) |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
borduurmiep
Duizendpoot Lid sinds: 08 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 248 |
Posted: 12 December 2007 om 15:26 |
Ojjee daar wil ik wel zijn
|
|
Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-
Gr Carmen |
|
Suzanne.vnh
Posted: 12 December 2007 om 15:33 |
Whaa dat klinkt super, moet toch wel gezellig zijn op een boot, dan heb je wat uitzicht. Je brengt me op ideeen hier in gent heb je van die toeristenbootjes, als het mooi weer is zou ik me er wel es aan wagen, es iets anders dan het park |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |