Action |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Ing
Duizendpoot Lid sinds: 16 Oktober 2012 Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik raakte vanmiddag bij de Zeeman aan de praat met een vrouw en het zijn dezelfde boeken.
Ik dacht dat de patroontjes van de voorkant in het boek zouden staan en die miste ik in het boek van de Action maar ze hebben blijkbaar gewoon wat leuke foto's op de cover gezet. Het enige verschil tussen beide boeken is dat die van de Wibra een harde kaft heeft en dat die een euro duurder is. |
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het boek van de Wibra staat o.a.
deken van vierkantjes, deken en kussen, uil met rits, agendahoes, meisjesjurk, kkantenjurk(erg mooi), rok, schoudermantel met capuchon, hart, gehaakte armbanden, stropdas, beertjesbroches sloffen enz. Ik weet niet wat er in het boek van Action staat. Staan ook mooie steken in. Ik vind het een mooi boek, ook fijn dat het een hard kaft is.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
Cresi
Duizendpoot Lid sinds: 20 Oktober 2012 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooh ik word hier erg hebberig van. Morgen maar eens zoeken bij Wibra en Action. Dank voor de tip.
|
|
Creagroetjes
Ieders talent is uniek |
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben net èn bij de Wibra èn bij de Action geweest. De boeken zijn inderdaad precies hetzelfde, op de omslag en de prijs na.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
En welke heb je gekocht?
Ik heb al een paar leuke patronen voor mijn poppenkleren uit het boek gehaald. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik heb m bij de action meegenomen (was toch weer een euro goedkoper)
Eerst wat meer ervaring met haken opdoen en dan wil ik er mee aan de slag.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekkere winkel is dat, hè? Ik zag laatst borduurpakketten, haakpakketten enz. Het wordt een echte handwerkzaak met wat huishoudspul en kleren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Semmama
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik kom er graag, en neem altijd meer mee dan ik nodig heb. Ik haal daar de textielgaren, er staan iedere keer als ik kom weer nieuwe kleuren, dus dat werkt erg verslavend. De wol is wel veel te dun om mee te haken. Jammer. Maar de pakketjes zijn ook erg leuk en de prijs is vooral erg leuk.
|
|
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
helaas hier zijn ze uitverkocht,misschien ook maar beter
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |