visjes ?? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ieder bolletje in een grote glazen pot (appelmoes) gaatje in de deksen, om de draad door te doen,
of word t dan een circus? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oude theepotten kopen bij de kringloop of bietsen bij kennissen, die de deksels gebroken hebben. Dan staat er wel een rij theepotten bij je stoel. Je kunt ook zo'n doos kopen voor kerstballen. Wie weet hoeveel bolletjes tegelijk daarin kunnen. Maar bij mij raakt alles toch wel in de knoop, zelfs met die visjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoop dat foto's plaatsen lukt met mijn tablet.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
maar dat ziet er verdekke wel iets handig uit en ook veel beter op te bergen dan bokalen.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar heb je dat ding gekocht Cully? Ik heb op coloursplit gegoogeld. Alleen iets om electriciteitskabels ed te scheiden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kon er ook geen plaatje van vinden, dus toen maar naar de zolder om een foto te maken. Ik vermoed in het in het wolwinkeltje in de stad, waar ze geen pin automaat hebben, dus zeker niet aan internet doen.
En ja, mijn oma leefde nog, toen ik hem samen met mijn moeder heb gekocht, dus hij is van ergens 199?. Maar zou zoiets niet uit stevig karton zijn na te maken? Of voor wie een handige man bezit uit hout? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Cully dat lijkt me ook een handig ding. kun je misschien ook van een placemat maken. maar ik moet echt iets kleins hebben omdat mijn werk rond is en korte draden handiger werkt.
|
|
oant Sjen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staat er nog een merk bij ? En werkt het ook goed ???
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat Colour split het merk is, daar eronder zo'n r in een cirkeltje staat. Ik heb er een wiebertrui, dus grote gekleurde vlakken mee gebreid en dat ging goed. Op dezelfde manier kleurwisselen en dan naald aan het eind van de toer zo draaien, dat alle draden weer uit de knoop zijn. In hele kleine lettertjes staat er op de achterkant Merino Holland. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kun je zo'n coloursplit zelf maken van een stukje plastic, als je het maar heel goed kunt schuren. Of van dun hout.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Zit je dan niet erg te klossen bij het intarsia breien? Ik dacht ook nog aan die plastic bekers waar kindersnoepfruit in zit, die hebben al één of meer gaatjes.
|
|
wat rozengeur. |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem ook een gewone schoenendoos met gleuven erin helpt maar dan moet je de draden begeleiden van de doos tot je haakwerk en eigenlijk werkt dat beter als je de binnenkant van je boldraad gebruikt.en voor de rest heb je de bobbins die ik ook gebruik omte vlechten.dat zijn een soort kleine diabolos waar je draad om kan wikkelen en dan dichtklapt .ik wil nooit meer anders ideaal .te koop op internet .goegel maar
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem ik had er 8voor 4 zoveel .nederlandse site bobbins
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Gewoon ideaal ik gebruik ze voor mijn kumihimo schijf om te vlechten.ik raad ze iedereen aan
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de tip Betty. heb je ook een link van die site ?
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |