Iemand een idee? |
Reageer |
Autheur | |
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Juni 2013 om 14:31 |
Misschien is het moeilijk te zien op de foto maar mijn mama heeft dit jurkje gebreid in groen met blauwe band. Het is een jurkje met dunne schouderbandjes. Aangezien de zon zich tegenwoordig liever niet zo vaak laat zien zou het fijn zijn als het vestje er ook bij was. Maar helaas, ze komt net wat garen te kort. Het garen heb ik eens tweedehands gekocht en er zit natuurlijk geen wikkel meer rond. Heeft iemand van jullie een patroon/link/... van een gebreid of gehaakt vestje maat 86 en waarbij je maar zo'n 100 gram garen nodig hebt? Alvast bedankt voor het meedenken! |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Al gekeken bij drops ???
Ik zag zo gauw een gehaakt vestje zonder mouw ik geloof 19-7 waar je 100 gram voor nodig had . Misschien hebben ze er nog wel meer . Dit was op pagina 3
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien een bolero-achtig vestje erbij maken dat is al korter en dan kom je er misschien
|
|
samantha_love
Newbie Lid sinds: 08 Mei 2013 Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb er zelf een bolero "verzonnen" met een granny square, gehaakt met naald 2 ongeveer maat 104. mouwtjes heb ik met granny stipes er aan gehaakt net als een randje om hem iets langer te maken.
ik heb een square gezocht die ik leuk vond en de omtrek van meiske genomen, ik heb de squares aan elkaar gehaakt dus de squares een cm kleiner dan dat ze eigenlijk zouden moeten. door middel van het randje aan de onderkant, welke je ook over de borst kan doen zeg maar maak je het meer open of dicht. hoop dat je wat van mijn uitleg snapt... anders kan je me altijd een prive berichtje sturen. er gaat niet veel wol in zitten met deze square.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb pas ergens gehoord of gelezen, dat breien minder draad gebruikt dan haken.
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het meedenken! Samantha die bolero is super mooi! Ik maar zoeken op vestjes nu op zoek naar een bolero ;-).
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja die bolero is super mooi
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgende week wordt het wel heel mooi weer hier, ik hoop bij jullie ook!
Zo'n bolero erbij wordt natuurlijk ook heel mooi!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien een paar toeren met de kleur van het jurkje er in verwerken?
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vroeg me ook al af of die kleur te combineren is met een andere.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kan misschien een heel kort vestje maken,wel gebreid maar met lijfje kort en dan heb je nog mouwtjes.
Inderdaad breien heeft minder wol nodig,ik zou het zo proberen als ik jou was groetjes ingeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
samantha_love
Newbie Lid sinds: 08 Mei 2013 Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben een tijdje op vakantie geweest, maar wilde jullie toch nog bedanken voor de complimentjes!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |