Hamlet het grote varken van zpagetti |
Reageer |
Autheur | |
ilonneke
Newbie Lid sinds: 05 Juni 2013 Locatie: nijmegen Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2013 om 19:24 |
Hoi,
ik zoek me een ongeluk naar het patroon van dat leuke grote varken (poef) Hamlet! Het is van zpagetti te maken en dat vind ik superleuk! Ik wil het voor een kind maken en heb nog kilo's zpagetti liggen! Wie o wie wil mij het patroon mailen? Alvast heel veel dank!! Grt ilonneke
|
|
Jennypenny
Duizendpoot Lid sinds: 22 September 2013 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zal je denk ik niet vinden want dat is een kooppatroon,en die mogen niet door gegeven worden
|
|
Groetjes jenny
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik heb Hamlet ooit gezien in een boekje. Ik geloof dat het Hooked heet, ik heb het zelf niet.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(1)
|
http://madebymriek.blogspot.nl/2010/12/boeken-tip-helemaal-hoooked.htmlIn dit boek zou hij staan, dus ik zou zeggen even langs de bieb of de boekhandel ...
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad, dat is het boek waar ik hem in gezien heb.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
ilonneke
Newbie Lid sinds: 05 Juni 2013 Locatie: nijmegen Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
ah! dat boek ken ik van de buitenkant ja! ik zal er eens doorheen bladeren bij pipoos...zullen ze hem wel hebben. dank
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |