patroon van vest |
Reageer |
Autheur | |
@ineke
Newbie Lid sinds: 12 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Onderwerp: patroon van vest Posted: 12 September 2007 om 21:20 |
Hallo allemaal Even een vraagje ik ben op zoek naar een brei patroon van een vest in een grote maat(52-54) en met naalden nummer 7 of 8 gebreid wie kan mij daaraan helpen. Ik zal hier heel blij mee zijn. Groet van @ineke |
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 13 September 2007 om 09:35 |
hallo ineke mischien is het leuk dat je je nog even voorsteld in het topic voorstellen voor patronen van vesten,truien enz is dit een hele mooie site: http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php |
|
groetjes tine
|
|
Guests
Guest Group |
Posted: 14 September 2007 om 18:33 |
Ineke je kan ook naar de boekhandel of breiwinkel om patronen tijdschriften te kopen.Want het is zo moeilijk om voor een ander te kiezen,iedereen heeft een andere smaak toch.Oj je gaat google en je zoekt jessica tromp op.Daar is zoveel keus.Ik hoop dat je wat aan hebt. groetjes berenfluisteraar |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |