Vanalles. |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beetje laat misschien maar dat vest en die pop vind ik echt knap gemaakt!
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lidwina, toen ik paas oma werd van een meisje droeg ik een roze strik in m'nhaar en zag hoe goed dat roze me staat. Toen nam ik me voorzichtig voor eens een roze vest te breien en nu in jouw werk, vind ik het vest van mijn 'dromen' en bij de geboorte van dat kleine meisje nam ik me voor zo spoedig mogelijk een meisjes-versie te maken van de pop die ik voor mijn kleinzoon (haar broertje) maakte maar nu ik hier kijk, zag ik onder dat prefecte vest de voor mij perfecte pop staan vertel me er alles over alsjeblieft van welk patroon, welk materiaal, moeilijkheidsgraad, lol, alles! alles wil ik ervan weten en misschien durf ik eraan te beginnen met in mijn achterhoofd dat ik het vast minder mooi maak dan jij deed maar heel acceptabel omdat ik ik ben |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Carolina. Op het moment heb ik even geen tijd, maar ik kom terug op je vragen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat heb je leuke en mooie dingen gemaakt
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooh, weer zo'n prachtig vest Lidwina Ik moet altijd zo zoeken naar echt leuke patronen. Eerst straks maar aan dat gaatjesvest beginnen, boek is onderweg
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig vest. Als dit weervoorbij is en we de normale temperaturen krijgen, zul je het veel dragen.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |