Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sanseveria of vrouwentongen haakpatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ciendje View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ciendje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sanseveria of vrouwentongen haakpatroon
    Posted: 03 April 2014 om 16:23
Heeft er iemand een patroon van de sanseveria of vrouwentongen plant?

Alvast bedankt
Groetjes!!!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 18:44
heb je daar een voorbeeld van?

groet nia
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 18:48
hoi,
moet te doen zijn zelf te maken!
met magische ring beginnen en heel langzaam steeds meerderen, tot de gewenste lengte, dat dan tig keer doen,zou m opvullen en iets van ijzerdraad of zo erin, tegen t omvallen.
laat je een foto zien als ie af is?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 21:25
????????????
oant Sjen
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 07:53
????????????????????????????

dat heb ik ook

groet nia
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 09:22

gevonden.   niet mijn smaak trouwens
oant Sjen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 09:45
dames toch!LOL
dat is een sanseveria of vrouwentongen(waarom ze zo heten, weet ik niet), weleens mannen horen kwekken, die kunnen er ook wat van!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 10:24
De sanseveria blijkt nu weer helemaal in de mode te zijn. Grappig dat alles van vroeger steeds weer terug komt. Ik weet nog wel dat deze heel hoog kunnen worden, en dan vallen ze om waardoor je ze maar weg doet. Dat had ik ook altijd met zo'n vetplant, donkergroene met beetje rondgevormde blaadjes.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 10:43
Er is wel een kleiner soort. Magtelt had een stukje van mij meegenomen, en de katten laten het met rust.
Ik heb trouwens ook een grote , maar die staat in het trappenhuis.
Ik ben er zelf niet zo van gecharmeerd, maar ja, je krijgt wat en dan zorg je er voor, net als met de kerstster, hè Gerbera?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 11:18
ha janne marie, weet welke je bedoeld!
heb zon geval al meer dan 30 jaar, nu is ie weer netjes klein 10 cm dus een stekkie van een stekkie van een stekkie enz.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 12:19
Ik ken ze ook wel als 'scherpe' vrouwentongen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 16:27
De kleine soort ziet er een stuk pittiger uit dan die lange en ze zijn ook sneler te haken. De moeilijkheid zit hem in de lengtestrepen van geel en groen, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns