Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
aylah View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer aylah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht
    Posted: 25 Januari 2014 om 19:21
Hallo allemaal,PLEASE wie kan mij helpen aan de volgende patronen.
Van delicious crochet:
# coquena the Llama
# j.j the fire dragon
# chuck the monkey
of een ander patroon.

Van mala designs:
# draak
# aapje
of ander patroon.

Maak ze voor een goed doel (weeskinderen)en wil evt. kosten vergoeden als ze niet te veel kosten, zoek dus met spoed.

Mvg, Aylah

Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:35
Dit zijn allemaal kooppatronen en die mogen dus niet gedeeld worden.
Back to Top
aylah View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer aylah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:48
Waar kan ik ze vinden zodat ik kan kijken of we ze gaan kopen?
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:53
Bij.   Delicious crochet. En mala designs. Dat kun je gewoon op google intikken. Eigenlijk denk ik dat weeskinderen veel meer aan een heerlijke knuffel hebben dan aan deze patronen!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 21:33
@Aylah,
je zou kunnen kijken op Etsy.com!!! Daar kun je desbetreffende designers op naam vinden!!

@ Pippie, jammer dat je zo reageert... Denk niet dat die meid deze reactie verdient. Ze stelt een eerlijke vraag en volgens mij verwacht ze ook een eerlijk antwoord. Het is best mogelijk dat zij goede doelen steunt op een andere manier...

net zoals ik.... ik sponser veel goede doelen maar niet met een knuffel of een deken!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 22:27
als je echt op zoek bent naar deze patronen. en je hebt al gezocht op google dan weet je dat ze niet gratis zijn

http://www.etsy.com/nl/shop/DeliciousCrochet
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 10:14
Ik begrijp de reactie van Pippi wel. Ik dacht ook dat die creaties bedoeld waren om aan weeskinderen te geven. Als je ze voor dat goede doel gaat verkopen, wil je natuurlijk wat luxere dingen maken, dan kun je er wat meer voor vragen. Maar dat was niet duidelijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
aylah View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer aylah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2014 om 19:48
Iedereen bedankt voor de info, zal het aan de dame doorgeven die mij heeft gevraagd om een oproep te doen. Denk dat ik de patronen maar voor haar bestel dan wordt niet allen het goede doel geholpen maar ook iemand die het leuk vindt om iets voor een ander te doen.
Nogmaals bedankt voor jullie reactie.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns