gezocht |
Reageer |
Autheur | |
aylah
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2014 Locatie: hoogezand Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Januari 2014 om 19:21 |
Hallo allemaal,PLEASE wie kan mij helpen aan de volgende patronen.
Van delicious crochet: # coquena the Llama # j.j the fire dragon # chuck the monkey of een ander patroon. Van mala designs: # draak # aapje of ander patroon. Maak ze voor een goed doel (weeskinderen)en wil evt. kosten vergoeden als ze niet te veel kosten, zoek dus met spoed. Mvg, Aylah |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit zijn allemaal kooppatronen en die mogen dus niet gedeeld worden.
|
|
aylah
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2014 Locatie: hoogezand Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar kan ik ze vinden zodat ik kan kijken of we ze gaan kopen?
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij. Delicious crochet. En mala designs. Dat kun je gewoon op google intikken. Eigenlijk denk ik dat weeskinderen veel meer aan een heerlijke knuffel hebben dan aan deze patronen!
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Aylah,
je zou kunnen kijken op Etsy.com!!! Daar kun je desbetreffende designers op naam vinden!! @ Pippie, jammer dat je zo reageert... Denk niet dat die meid deze reactie verdient. Ze stelt een eerlijke vraag en volgens mij verwacht ze ook een eerlijk antwoord. Het is best mogelijk dat zij goede doelen steunt op een andere manier... net zoals ik.... ik sponser veel goede doelen maar niet met een knuffel of een deken!!! |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je echt op zoek bent naar deze patronen. en je hebt al gezocht op google dan weet je dat ze niet gratis zijn
http://www.etsy.com/nl/shop/DeliciousCrochet |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begrijp de reactie van Pippi wel. Ik dacht ook dat die creaties bedoeld waren om aan weeskinderen te geven. Als je ze voor dat goede doel gaat verkopen, wil je natuurlijk wat luxere dingen maken, dan kun je er wat meer voor vragen. Maar dat was niet duidelijk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
aylah
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen bedankt voor de info, zal het aan de dame doorgeven die mij heeft gevraagd om een oproep te doen. Denk dat ik de patronen maar voor haar bestel dan wordt niet allen het goede doel geholpen maar ook iemand die het leuk vindt om iets voor een ander te doen.
Nogmaals bedankt voor jullie reactie. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |