Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
NancyV View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NancyV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breien
    Posted: 9 hours 5 minuten geleden om 10:36
Hallo,

Ik begrijp het volgende niet. " Schouders en hals" : Kant voor de schuine schouders aan het begin van de volgende 8 nld. steeds 4 st. af, dan aan het begin van de hierop volgende 2 nld. steeds 5 steken af. , kant tegelijk, na de 6de naald met schouderminderingen, de middelste 30 steken voor de hals af en brei b"eide schouders afz. verder. Kant daarbij aan de halszijde nog 1x2 en 1x1 st.af. 

Hopelijk kan er iemand mij helpen om beter te begrijpen. 
Dank. 
Nancy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 6 hours 27 minuten geleden om 13:14
Tenzij je kaarsrechte schouders hebt, hangen ze een beetje af en daar wordt rekening mee gehouden met die afkantingen aan de buitenkant. Bedoel je dat?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
NancyV View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NancyV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 2 hours 48 minuten geleden om 16:53
Het zijn inderdaad kaarsrechte schouders. Ik heb 30 steken voor de hals en aan weerskanten 18 steken voor de schouders. 
Ik weet niet zo goed de volgorde om de schouders en hals af te werken. 

Moet je de middelste laten staan op een hulpnaald, en eerst de schouders afwerken? T'is mij niet duidelijk. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 2 hours 15 minuten geleden om 17:26
er klopt ergens iets niet. ge hebt nog 18 steken aan beide kanten voor de schouders.
volgens uw beschrijving moet ge aan elke kant 4 keer 4 steken = 16 plus 1 keer 5 steken = 21 steken plus 2 plus 1 = 24 steken afkanten.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns