Amigurumi & more |
Reageer |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Augustus 2011 om 10:40 |
Het boek van Tess ligt eindelijk in de winkel "Amigurumi & more". Jammer dat haar super leuke schaapje er niet in staat maar ik denk dat de meeste dat patroontje al wel hebben
Ik heb het boekje gisteren gekocht en het is echt heel leuk. |
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
staat nog op mijn lijstje, ik heb deze week het boekje van zoetigheden haken net gekocht, dus nu nog 14 dagen wachten tot de nieuwe maand er is
|
|
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan je dat gewoon in de boekenwinkel vinden?
anders mocht het kunnen even de isbn dan kan ik bestellen in de Boekhandel dank u groetjes Inge"deV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blessed to be a blessing
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij heb ik nog een boekenbon of vvv bon liggen .Morgen maar eens in de boekhandel hier gaan kijken
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inge als je deze titel invoert via google krijg je vanzelf een lijst met adressen waar je dit kan bestellen inclusief ISBN.
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Die vond ik ook in de tas ;) kreeg nog 5 cent terug ook Ik vind het een erg leuk boek. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het boek gescoord. Leuke dingen staan erin. Het schaap heb ik niet, maar ik denk dat als je het lijf en de poten van de giraf combineert met de kop van de schapentasjes je er bent
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Gerlily
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem ook en vind hem super leuk. Schaap heb ik ook niet, maar genoeg andere leuke dingen erin.
Groetjes, Gerda |
|
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb hem ook gisteren gekocht , wat een leuke haak werk staat er in .
Ben gelijk met de vogeltjes begonnen in de ring als ze klaar zet ik ze onder de creaties. |
|
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben met de giraffen bezig
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Renske verkoopt het boekje ook, dus met het oog op dit
forum gewoon bij haar bestellen ;-) |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
kreun alweer een leuk boek zag bij renske ook applicaties haken wil ik ookal hebben het wordt weer sinterklaastijd mijn lijstje wordt alsmaar langer en langer
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
xAnnemiekx
Hobbywonder Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het ook :-) echt een leuk boekje!
|
|
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/
http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan iemand me grofweg vertellen wat er in staat? Want heb nog wel boekenbonnen, maar m'n lijst met boekjes die ik wil hebben is groter dan het aantal boekenbonnen ;)
Twijfel nu tussen granny's haken (dat boekje met allerlei toepassingen) en deze... |
|
chikay70
Duizendpoot Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook ik heb het boek en bezig met de pyamazak heel leuk boek maar moeilijk om een keuze te maken waar mee te beginnen
gr josé |
|
Iefke
Newbie Lid sinds: 20 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
hee, Ik heb het boekje ook gescoord en kan niet wachten tot het binnen is, zodat ik aan de slag kan! Groetjes Ief |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |