150 bijzondere haak en breifiguren |
Reageer |
Autheur | |
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2011 om 20:25 |
Vandaag kwam ik bij Euroland weer een nieuw haak en breiboek tegen en ik kon het niet laten om het mee te nemen. De schrijfster is Heather Lodinsky, de uitgever is Librero. Het was weer een vriendelijk prijsje, 7,95, amper duurder dan een tijdschrift. Groetjes, Jannie. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag het op de site van Librero. Voegt het iets toe of is het de helft van 300 haakpatronen en -steken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toevallig vanmorgen dit boek bij de Bruna gekocht. Er staan leuke driehoeken, vierkanten, vijfhoeken, zeshoeken enz. in het boek. Dus geen aparte steken. Hierbij een foto van de voorkant: Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het boek van de 300 haakpatronen en steken heb ik jammer genoeg nog niet. Dat kon ik helaas nog niet in Sliedrecht, Papendrecht en Dordrecht vinden. Wie weet straks op de handwerkbeurs in Rotterdam. Groetjes, Jannie |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lag bij De Slegte en die verkoopt nu ook nieuwe boeken, niet alleen resten en tweedehandse.
Maar die van de 150, daar ga ik ook achteraan, bedankt voor de tip. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |