Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotengebreide bloemen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 19:09
Magtelt, weet je dat je een grote schat bent? Zoals jij hier iedereen op het forum probeert te helpen! Natuurlijk ook de andere hobbydozen hoor! Maar die doen het meestal vanuit hun bureaustoel, terwijl jij echt naar een winkel gaat om te kopieren en dan alles opstuurt enzo! Ik wou even vermelden dat ik het lief vind van jou 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 19:32
Dat is voor mij makkelijker dan aan Ton te vragen, want die begint dan te ratelen en dan volg ik hem na de tweede instructie al niet meer. Ik zou gewoon weer eens een seniorencursus moeten volgen in de bibliotheek, als de bussen weer gaan rijden. Daar is het tempo wat bedaarder. Trouwens, ik loop graag en Ton zit lange uren achter de computer, die heeft zoveel digitaals te doen. En ik vind het leuk al die jonkies en iets minder jongeren te helpen. met iets waar ik ook enthousiast over ben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 19:57
Je hebt volkomen gelijk Veerletje. We staan er niet bij stil maar inderdaad Magtelt verricht nogal wat arbeid om iets onze kant op te krijgen, terwijl wij op onze stoel maar op wat knopjes tikken. Dus Magtelt, bravo voor al het werk wat je voor ons verricht...
Groetjes,
Dorine
Back to Top
kapitein View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 20:18

Ik ben het helemaal eens met Veerletje en Dikky. Voor mij heeft ze ook veel gedaan zoder er iets voor terug te hebben. In plaats daarvan vraagt ze een andere hobbydoos (Chrisje) te helpen. BRAVO.

Deze is voor jou van ons allemaal.

Sandra
<a rel=nofollow href="http:www.barbiekleertjes.com ">http:www.mijnwebwinkel.nl/winkel/barbiekleertjes, </a>
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 21:18

Magtelt,  

Voor jou, tis geen gebreide/gehaakte/genaaide, maar een fotobewerkte:

Ik zal je mn huisadres PB'en, alvast heel erg dank je wel voor alle moeite die je doet. Dat waardeer ik heel erg.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2008 om 11:09
Ik zit helemaal te blozen achter de computer.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2008 om 17:06
Sanne, de envelop is veilig op de bus gegaan, onder toeziend oog van een zwarte kat met witte teentjes. Die staat altijd om knuffels te schooien bij de fietsenrekken van de Plus. Ik ken zijn bazin en weet dat hij veel meer aandacht en liefde wil, dan zij hem kan geven, dus haalt hij het daar. En, nu ik dit tik, zit Obi Wan op allebei mijn handen te zitten en kopjes in mijn gezicht te geven, ik zit onder de rooie haren. Want de lucht van die zwarte moet eraf. Daarnet popte er iets op, omdat hij op de muis trapte.Boeventuig.

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2008 om 18:31

Hihi, wat een heerlijk berichtje met die zachtheid van de katten Magtelt. Mochten ze nog om knuffels verlegen zitten, komen ze maar hierheen, heb nog een lading knuffels en aaien over...

Ik hou de brievenbus in de gaten en de buurtkatten ook anders zitten ze zo hier in huis  Ik laat het je weten als de post is geweest.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns