Naalden bewaren |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de Hema?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geocaching winkels online hebben ze ook aangezien ze hier nog heel veel bij gebruikt worden...
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb heel wat fotorolletjes bij het Kruitvat gekocht, maar waar ik woon hebben die geen inleverpunt meer om te ontwikkelen. Fotowinkels zijn er ook niet meer. Bij de Hema had je net als bij het kruidvat zo een desk waar je een envelop pakte en de gegevens opschreef voor inleveren van te ontwikkelen foto, dia en film rollen. Dat is er niet meer. Ik zal de klantenservice vragen.
Ik heb nog gebruikte en ongebruikte foto dia en super-8 film rollen die ik graag zou willen laten ontwikkelen. De super-8 kon je in de bijgeleverde enveloppe inzenden naar Kodak. Maar die bestaat niet meer geloof ik. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je op goegel zoekt, zie je dat super8 nog steeds ontwikkeld kan worden en eventueel gedigitaliseerd.
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tips.
Zo zie je maar weer, dat een een forum een heel spectrum aan onverwachte kennis biedt. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |