Hulp bij lezen patroon |
Reageer |
Autheur | |
Zarya83
Newbie Lid sinds: 14 Januari 2022 Locatie: Brasschaat Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 hours 27 minuten geleden om 16:35 |
Hoi iedereen!
Ik heb een boekje en garen gekocht voor het breien van een rompertje maar het patroon staat enkel uitgeschreven. Dus geen uitgetekend patroon zoals ik dat gewend ben. Omdat ik eerder al een baby slaapzak en kabeltrui heb gebreid dacht ik dat het mij wel zou lukken maar ik geraak er toch niet aan uit. Zo staat er een Dubbele gerstekorrelpatroon (oneven stekengetal) en Dubbele gerstekorrelpatroon (even stekengetal) maar als ik het patroon zo lees dan kom ik steeds uit op een even stekengetal. Voor het voorpand vragen ze om aan weerskanten in de 3de toer en elke volgende toer 15x 1st te meerderen (1x van vóór en 1x van achter in dezelfde st steken) en deze volgens het basispatroon toe te voegen maar het is mij niet duidelijk waar (hoeveelste steek) ik dat dan juist moet doen. Kan iemand mij op weg helpen aub? Alvast bedankt! Grtjs |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |