Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp bij lezen patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Zarya83 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zarya83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp bij lezen patroon
    Posted: 21 hours 43 minuten geleden om 16:35
Hoi iedereen!

Ik heb een boekje en garen gekocht voor het breien van een rompertje maar het patroon staat enkel uitgeschreven. Dus geen uitgetekend patroon zoals ik dat gewend ben.
Omdat ik eerder al een baby slaapzak en kabeltrui heb gebreid dacht ik dat het mij wel zou lukken maar ik geraak er toch niet aan uit.

Zo staat er een Dubbele gerstekorrelpatroon (oneven stekengetal) en Dubbele gerstekorrelpatroon (even stekengetal) maar als ik het patroon zo lees dan kom ik steeds uit op een even stekengetal.

Voor het voorpand vragen ze om aan weerskanten in de 3de toer en elke volgende toer 15x 1st te meerderen (1x van vóór en 1x van achter in dezelfde st steken) en deze volgens het basispatroon toe te voegen maar het is mij niet duidelijk waar (hoeveelste steek) ik dat dan juist moet doen.

Kan iemand mij op weg helpen aub? 

Alvast bedankt!

Grtjs  

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.094 seconden.
Lang Yarns