pluizige handdoeken |
Reageer |
Autheur | |
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Maart 2011 om 17:12 |
Volgens mij zitten er een aantal handige "huisvrouwen" met goede tips op dit forum.
We hebben hier nieuwe handdoeken gekocht. Ondanks dat ik ze al 4-5 keer gewassen heb (met koud water) pluizen ze nog ontzettend. Als je je ermee afdroogd zit je nog steeds onder de pluisjes. Heeft iemand een tip om die pluisjes te laten verdwijnen? Ik wordt er zo langzamerhand gek van. Groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch niet bij de Ikea toch? Wij hadden er prachtig paarse handdoeken gehaald en zelfs naar 10 keer wassen bleven ze pluizen en liggen ze nu achter in de kast
|
|
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, niet bij ikea, Bij central. Dat is een soort bijenkorf, maar in thailand. Ze waren aardig wat afgeprijsd, nu weet ik waarom. Ik hoop dat t nog een keer ophuodt, anders maar nieuwe kopen
|
|
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je ze misschien al in de droogtrommel gedaan?
wil soms wel eens helpen. |
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms helpt 24 uren in de diepvries leggen, hoe raar het ook klinkt
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
nieuwe handdoeken de eerste keer wassen op 60 of desnoods 90 graden met een kopje schoonmaakazijn, GEEN WASVERZACHTER gebruiken en ze drogen gelijk perfect en geen pluisjes. de schoonmaakazijun ruik je niet aan de was.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een keertje in de droogtrommel stoppen, ben je veel pluis al kwijt.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
malofa
Post Options
Thanks(0)
|
Schoonmaak azijn zal ik hier vast wel ergens kunnen vinden. Die droogtrommel vinden zal wat moeilijker worden. Ze hangen hier alles buiten, t is met 1 a 2 uur droog. Warmwassen kennen ze hier ook niet. Er bestaan wel warmwatrmachines, maar die kosten een vermogen.
Ik ga het azijn proberen, misschien met heet water in de badkuip leggen? Groetjes Wenke |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |