Happy Handmade Christmas |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 November 2012 om 12:14 |
Ik vond net in de bieb het boekje Happy Handmade Christmas met veel Kerstprojecten in allerlei technieken met vilt, draad, papier enz enz. Het is een Sprinter, ik mag het maar twee weken houden (en dan op Tons kaart zetten voor de volgende 14 dagen).
Er is ook weer een speciale uitgave van Simply breien met van alles wat. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
ehhh hier een leek......... wat is een Sprinter en wat is een Tons kaart?
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat een sprinter een boek is, wat je niet lang thuis mag houden, en een Tons kaart is heel handig, alleen is Magtelt al met Ton getrouwd! Sorry, een beetje melig is- ie wel, maar kon het niet laten!
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik heb de man en zijn kaart voor mezelf nodig. We mogen maar 10 boeken op één kaart lenen, dat is niet zo veel. Vooral met al die haak- en breiboekjes die uitkomen. Een Sprinter ligt op een aparte tafel en mag 2 weken uitgeleend worden voor de snelle doorstroming. Een Spotlight is een nieuw boek dat ook apart ligt, maar dat 4 weken mag wegblijven. En dat kun je (eventueel online) verlengen, een Sprinter niet. Maar daar heb ik dat trucje voor van op een andere kaart zetten.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo bofkont!!
hier in de bieb zijn ze niet zo van de brei en haak, tenminste niet van de nieuwe boekjes, we moeten nu ook al zelf de boeken inleveren, in een brede gleuf kiepen en zelf afstempelen, over een scan geval halen. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Oja dat moeten wij allang en soms wil de machine het boek niet innemen, dan heeft iemand het gereserveerd en dan moet je naar de balie. En het apparaat zegt of je boete hebt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |