Tip's tegen haak/brei pijn |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 September 2015 om 18:22 |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even deze link plakken, want pint doet altijd lelijk tegen mij.
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de laatste weken ook erg veel last van mijn linkerpols. Niet tijdens het haken maar wanneer ik iets optil of vasthoud. Ik ga de oefeningen proberen.....en een beetje minder vaak haken.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Advilcrème met 3 % ibuprofen helpt wel. En het is een gel, niet een schrijnend zalfje dat gloeiend heet wordt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, ik ga de gel proberen. Ik heb er echt last van nu.
Misschien moet ik ook even een andere hobby zoeken want ik wil niet dat het straks erger wordt en ik er maandenlang last van houd. Ik heb ook gelezen dat een brace kan helpen. |
|
Paxdracona
Newbie Lid sinds: 10 Juni 2015 Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nu zo'n powerball, werkt ideaal! Het is even wennen qua hoe hij werkt, maar mijn flink overbelaste handen (goudsmid en ex-kamermeisje naast mijn brei- en haakavonturen) worden met sprongen sterker en minder pijnlijk!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb die powerball gegoegeld en is het dan de bedoeling dat je er efkes mee schudt en dat die dan zelf verder schudt en uw spieren bewerkt?
Of zie ik het helemaal verkeerd? Ik moest wel lachen met onderstaand filmpje met de powerball http://www.ultragadgets.be/contents/nl/d147_powerball_filmpjes.html Ik zou denken dat de spieren nog een lange tijd blijven natrillen dan. |
|
|
|
Paxdracona
Newbie Lid sinds: 10 Juni 2015 Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, hij heeft 2 gyroscopen, en als je die eenmaal goed hard hebt draaien genereren deze samen een kracht op je spieren. Je blijft wel zelf draaien/schudden, zo gauw je daar mee stopt, stopt het draaien ook :) Het traint de spieren in je armen en handen, waardoor pezen etc op den duur minder belast worden en minder pijn doen. Ook het verkrampen van mijn handen is minder geworden, al weet ik niet of dat daadwerkelijk door powerball-gebruik komt ;)
Dus geen na-trillen, want je ontvangt geen trilling, maar gewoon een workout voor je armen en handen :)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het helpt ook om tussendoor luchtpiano te spelen en te proberen met je duimen alle vingers van dezelfde hand aan te raken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rondbreinaalden willen ook helpen!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ergonomische haaknaalden. Of een paingone pen. Ik heb die bij Etos gekocht en hij helpt bij mij tegen slijtage klachten. Luchtpianospelen, met je duim alle vingertoppen aanraken, buigen en strekken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |