Halloween voor beginners |
Reageer |
Autheur | |
Sirk
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2008 Status: Offline Points: 102 |
Onderwerp: Halloween voor beginners Posted: 04 Oktober 2008 om 13:25 |
Over drie weken organiseert mijn kleine broertje een heuse Halloweentocht. Hij is daar al van in augustus mee bezig, en nu wil ik toch ook wel mijn steentje bijdragen door een spin of spookje te haken of te breien. Ik ben nog wel een complete leek in het haken (nog nooit gedaan) en in breien ben ik ook nog niet zo sterk (ik heb wel al haaklessen opgezocht op internet).
Heeft er iemand heel gemakkelijke Nederlandstalige patroontjes? |
|
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 04 Oktober 2008 om 13:48 |
HOI SIRK
IK HEB GEEN HAAK/BREIPATROON VOOR JE. IK HEB WEL EEN BOEKJE VOOR RAAMDECORATIES. DIE WORDEN GEMAAKT VAN KARTON EN DAN HEB JE EEN HEKS,SPOOKJES,POMPOENEN,ETC/ ALS JE WILT DAN SCAN IK ZE IN EN STUUR HET NAAR JE TOE. DAN MOET JE WEL EVEN JE E-MAIL ADRES DOORGEVEN. GROETJES RENATE |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
Sirk
Posted: 04 Oktober 2008 om 13:52 |
Raamdecoraties zijn moeilijk: de hele tocht is buiten te doen, in de grote tuin van de buren... En het is de bedoeling dat de decoraties een paar dagen blijven hangen en dan zou het karton wel kapot gaan, natuurlijk. Ze hebben al wel uit harde plastic vellen pompoentjes en spookjes enz gesneden, en ze hebben een slinger met spookjes, stoffen spookjes, heksen, ...
Ik heb op verschillende sites al wel leuke patroontjes gevonden, maar ik vind ze allemaal nog al moeilijk |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Posted: 04 Oktober 2008 om 14:27 |
http://www.jeangreenhowe.com/patterns.html hier staan leuke spookjes
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Magtelt