Breiboek - hulp gezocht |
Reageer |
Autheur | |
boubou
Groupie Lid sinds: 03 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 87 |
Onderwerp: Breiboek - hulp gezocht Posted: 07 Oktober 2008 om 17:09 |
Hallo dames Ik heb dit tijdschrift gekocht ( in het frans) en ben begonnen met het breien van de tas pagina 18 - 19. Het probleem is dat er een fout staat in de beschrijving, ik kom 15 steken tekort ! Mijn vraag is de volgende Heeft iemand de nederlandstalige versie van dit boekje in haar bezit en zou het mogelijk zijn de beschrijving van de tas te vergelijken? Met hoop dat die tenminste juist is .... Heb een mail gestuurd naar de uitgever van de franstalige versie maar dat blijft nog altijd zonder antwoord. .... Alvast bedankt
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 07 Oktober 2008 om 17:22 |
Hoi Boubou, helaas, ik heb het boekje niet. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Guests
Guest Group |
Posted: 08 Oktober 2008 om 12:36 |
hallo boubou staat er geen tel:nr bij ik heb ook wel eens een fout ontdekt van een frans patroon.toen kreeg ik gelijk een nieuw patroon.mss kan je het naar mij toesturen kijken of ik er uitkom.het patroon bedoel ik. groetjes puck |
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 08 Oktober 2008 om 13:40 |
Neen Boubou!!!!!Heb het boekje nog niet (wist nog niet dat het al uit was) Dus kan je nog niet helpen!!!!Maar zal het zeker aanschaffen! |
|
|
|
boubou
Posted: 08 Oktober 2008 om 17:37 |
Dank je wel dames. Heb gisteren nog een mail gestuurd aan de uitgever .... wachten maar. Nee Puck ik heb nog niet proberen te bellen. Heb ook gekeken op internet achter de naam van de designer van deze tas .... niets te vinden Bedankt voor jouw hulp Puck, zal het vanavond opsturen Groetjes |
|
boubou
Posted: 08 Oktober 2008 om 22:06 |
Het probleem is opgelost ! Heb contact gehad met de designer Nogmaals dank voor jullie hulp Groetjes |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |