Ik ben op zoek naar een haakpatroon |
Reageer |
Autheur | |
Thea1
Newbie Lid sinds: 14 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Onderwerp: Ik ben op zoek naar een haakpatroon Posted: 14 Augustus 2008 om 18:53 |
Goedeavond ik ben net nieuw hier en ben op zoek naar een haak patroon voor een ovale salontafel wie o wie kan mijn helpen aan een haak patroon de afmetingen zijn 80x130 ik hoop dat er iemand is die mijn daar aan kan helpen.zou hier heel erg blij mee zijn. Vele groetjes Thea.
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 14 Augustus 2008 om 19:15 |
Ik heb even in wat oude boeken gezocht,het grootste wat ik heb is 100x75,maar met haaknaald 1.25,dus met iets dikker garen kom je een eind in de richting. laat maar weten of je het wilt,dan scan ik morgen,en stuur het door. Ik heb dan ook je mailadres nodig. |
|
Thea1
Newbie Lid sinds: 14 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Posted: 14 Augustus 2008 om 19:20 |
O wat fijn dat ik er nu al reactie op heb van Oma Corry, hier ben ik heel blij mee zou het patroon heel erg graag willen hebben. Als er kosten aan zitten hoor ik dit graag. Mijn mailadres is m.tilemans@kpnplanet.nl. Vele groetjes Thea. |
|
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 14 Augustus 2008 om 22:51 |
BEN OOK OP ZOEK GEWEEST,MAAR KOM NIET VERDER DAN 44 BIJ 70,IETSIE TE KLEIN DUS.
MOCHT IK NOG WAT VINDEN GEEF IK WEL EEN BRUL. SUCCES RENATE |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 15 Augustus 2008 om 14:38 |
Ik zal ook eens in mijn boeken kijken
|
|
Thea1
Posted: 15 Augustus 2008 om 15:04 |
Wat lief allemaal dat jullie allemaal opzoek zijn voor mijn, bedankt bedankt bedankt allemaal. Vele groetjes en een fijn weekend allemaal Thea.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |