Wit en stil |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23679 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Januari 2025 om 08:15 |
Als ik 's nachts wakker wordt voor een sanitaire stop, kijk ik altijd even of er sterren te zien zijn. Deze nacht niet, wel zag ik vlokjes dwarrelen en een dun sneeuwlaagje liggen. Vanmorgen is onze straat nog wit en stil, alleen bij ons zijn al lampen aan. De buren en hun kinderen weten nog van niets. Ik verheug me al op de kinderstemmetjes straks. En ik hoop dat zij nog net een sneeuwpop kunnen maken en met sneeuwballen kunnen gooien, voordat het smelt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14092 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik help het je hopen Magtelt. Hier in Zuiden is het al zogoed als weg.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23679 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad, voordat er kinderstemmetjes op straat klonken, was de sneeuw weg. Vandaag is het voornamelijk nat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |