Patroon lezen |
Reageer |
Autheur | |
Plk
Newbie Lid sinds: 01 Januari 2025 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Januari 2025 om 20:37 |
Patroon gilet ambre 8a van phildar no 244 h/w 2024
Het gaat om fantasiesteek telpatroon B rechter en linker voorpand Het rechtervoorpand stap 6: Opgelet! Je breit met slechts een gedeelte van de steken, zo heb je dus voor elke tekening rechts 8 rijen en links 16 rijen. Je hebt in totaal 23 steken voor het patroon. De 6e rij van het patroon zijn maar 16 steken dat snap ik niet wat moet ik breien voor de overige 7 steken. Je hebt ook rijen met 8 steken. Kan iemand mij helpen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23679 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staat er ergens in het patroon dat je een hulpnaald nodig hebt om de niet gebreide steken tijdelijk op te plaatsen? Een hulpnaald lijkt op een veiligheidsspeld, je kunt hem sluiten zodat er niets mis kan gaan met de rustende steken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Plk
Post Options
Thanks(0)
|
Nee helaas niet dankjewel voor je reactie
|
|
Plk
Post Options
Thanks(0)
|
Kan ik ook hier een foto plaatsen van het patroon want dan wordt mijn vraag misschien duidelijker
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12120 |
Post Options
Thanks(0)
|
ge moet eens proberen met https://imgbb.com/upload.
En de link van de insluitcodes groot gebruiken, kopieren en hier neerzetten. waarschijnlijk zal het te maken hebben met steken samenbreien en een omslag maken |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |