ELFJES IN DE GANG. |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 03 Mei 2008 om 17:10 |
Ik vind het weer helemaal geweldig
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 03 Mei 2008 om 18:23 |
Ik vind dat neusje vooral zo schattig, prachtig hoor !!!!!!
|
|
Antonia
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Posted: 03 Mei 2008 om 18:45 |
Super je deur weer knap gedaan hoor. Sterkte met Bean wat zielig nou weer. geef hem maar een extra knuffel. groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 03 Mei 2008 om 20:01 |
Ik blijf het een kunst vinden en wederom is de deur prachtig geworden. Geef Bean een lekker knuffel namens mij en verwen hem maar een beetje, misschien knapt hij daar wat van op. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 03 Mei 2008 om 21:15 |
Het zit hem in uw vingers!En...in uw hoofd!!!!!!Schilderen!!!Gewoon prachtig!!! Met zo'n talent moet uw huis gewoon een levend schilderij zijn! En ja,Uw hondje mist waarschijnlijk ook wel uw man,hé!Waarom ook niet? Hij heeft het waarschijnlijk ook soms heel moeilijk net als U?Behalve dat hij het niet kan zeggen! Mischien dat sommige denken dat bepaalde dingen net niet gezegd mogen worden of ontweken moeten worden. Maar wij hebben in de familie drie kinderen begraven! Adriaantje(9 maanden)Elize(17 maanden)en Orfee(27 maanden)en ik weet dat die ouders enorm graag vertellen over toen....ze er nog waren en wat voor leuke dingen ze deden en ook ...het nare moment wat je soms woordenloos maakt.Maar wat ik geleerd heb ook te respecteren en wat ik vind dat moet gezegd worden tot ...jij...er plots meer vrede meer hebt,het ergens mischien een plaatsje voor vind...weet niet...net als ik mischien ergens leren aanvaarden...wat ik nog niet kan...ook omdat niets bij mij blijft wat het was of is en steeds van vorm of proportie's blijft veranderen. Blijf schilderen!!!!Je doet dat magisch goed! |
|
|
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 03 Mei 2008 om 21:45 |
wat doe je dat geweldig Renate het ziet er prachtig uit en geef Bean maar een extra
|
|
groetjes Thea
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 03 Mei 2008 om 21:59 |
Wat is je deur mooi geworden! Groeten Creaans. |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 04 Mei 2008 om 00:04 |
Wat geweldig allemaal Renate, de elfjesdeur is heel mooi aan het worden. Als je eens een openhuis houdt moet je ons zeker verwittigen. jou huis moet echt de moeite waard zijn om eens te komen bewonderen. en dan lopen er ook nog van die schattige hondjes rond. Leuk dat je door je creativiteit je zinnen kunt verzetten. Ik denk dat je het heel moeilijk hebt, de gelukkige momenten blijven zo nabij en de pijn kan soms hard knagen. Er is zoveel dat je nog graag had willen delen. Nog een dikke |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Tul!p
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 04 Mei 2008 om 01:41 |
Renate je deur is super zo, complimenten Groetjes Ellen |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 04 Mei 2008 om 11:36 |
................................
|
|
groetjes geesje
|
|
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 04 Mei 2008 om 23:19 |
ga meteen een deur verder
de meterkast zit ernaast en die neem ik ook meteen te grazen.schilder een grote bloem en op de onderkant een elfje in een bloemenperkje. met dank aan tineke,die mij van plaatjes heeft voorzien. renate |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 05 Mei 2008 om 15:41 |
zo ik ben er weer had nog niks gezegt, maar goed ben weer opgedroogt en warm en thuis IK VIND HET WEER HELEMAAL SUPER DOORGAAN VOORAL DOORGAAN EN JE WEET HET , WIJ HEBBEN OOK NOG DEUREN IN DE AANBIEDING |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 05 Mei 2008 om 18:21 |
je deur is helemaal geweldig geworden!
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 05 Mei 2008 om 18:28 |
Heel, heel mooi!
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 06 Mei 2008 om 17:56 |
echt prachtig!!!!!!!
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |