mooie creaties |
Reageer |
Autheur | |
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Onderwerp: mooie creaties Posted: 07 December 2008 om 20:24 |
Ik ben op het moment niet zoveel aanwezig.Te druk met van alles en nog wat. Lees wel veel mee en bekijk ook de nieuwe creatie's Dames alles is even mooi!!!!! |
|
Groetjes Catharina
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 08 December 2008 om 15:38 |
Ik sluit me er weer helemaal bij aan, supercreaties!
|
|
Antonia
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Posted: 08 December 2008 om 16:43 |
Ik zit in hetzelfde schuitje Catharina !!!!!!!
|
|
TONY
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 08 December 2008 om 22:53 |
[QUOTE=Antonia]Ik zit in hetzelfde schuitje Catharina !!!!!!![/QUOTE Komt wel weer goed Tony!!!! Zo op een dag is het weer wat rustiger. Beterschap met je dochter!!!!! |
|
Groetjes Catharina
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Posted: 15 December 2008 om 11:28 |
Hallo iedereen, Was een paar dagen niet op het forum en sluit me graag aan bij het bovenstaande. Er worden hier nogal wat schitterende creaties gemaakt en in een recordtempo !!! Voor iedereen : |
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
The Anny
Duizendpoot Lid sinds: 22 Mei 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 179 |
Posted: 15 December 2008 om 13:35 |
Oke, dit is ook een topic voor mij. Heb het de laatste maanden ook super druk gehad op mijn werk en thuis. Daarenboven vergt de lerarenopleiding en hele brok van mijn vrije tijd. Ik probeer af en toe toch nog wat de creaties te bekijken. Maar dat moet ook weer snel snel gaan. Dikke proficiat aan alle, jullie creaties blijven me verrassen! Groetjes Anny |
|
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 16 December 2008 om 01:04 |
Ook van mij aan iedereen proficiat met jullie leuke creaties. Ik kijk regelmatig of er nieuwe bijkomen en ik geniet er werkelijk van.
|
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 16 December 2008 om 09:24 |
ben ik het helemaal mee eens. vind het allemaal schitterend maar het is zoveel om overal op te reageren!
|
|
JessDijk
Duizendpoot Lid sinds: 02 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 183 |
Posted: 16 December 2008 om 18:36 |
Hetzelfde geld eigenlijk ook voor mij. Ik lees en bekijk alles wel, maar reageren heb ik het momenteel even te druk voor. Ian zit in zn ik ben nog geen 2 maar begin wel al met nee, dus die is van alles aan het uitproberen, vooral als ik even rustig achter de pc wil zitten.
|
|
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Posted: 23 December 2008 om 17:12 |
IK SLUIT ME ER OOK BIJ AAN. WAT EEN PRACHTIGE DINGEN HEBBEN JULLIE GEMAAKT IN DE DRIE WEKEN DIE IK NIET OP HET FORUM WAS. SCHITTEREND. IK HEB ALLES BEKEKEN TOT WAAR IK WAS GEBLEVEN. MAAR KAN ECHT NIET OP ALLES PERSOONLIJK REAGEREN. DAMES EN HEREN JULLIE HEBBEN ZO JE BEST GEDAAN. IK HEB ER VAN GENOTEN!!!! |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |