Simplicity Naaipatronen |
Reageer |
Autheur | |
Handige Harrie
Newbie Lid sinds: 26 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Maart 2012 om 14:10 |
Ik heb in mijn leven al veel zelf genaaid, meestal
met patronen van Knip of Burda. Zelfs Vogue lukt me wel. Nu heb ik plannen met een paar patronen van Simplicity, uit het tijdschrift, en ik snap er helemaal niets van! Het lijkt wel of ze uitgaan van 0 naaikennis, de beschrijving is een soort mini-naaicursus maar ik snap gewoon niet wat ze bedoelen [:s] Hebben jullie hier ook last van? Bestaan er ergens andere omschrijvingen voor deze patronen of moet ik het maar gewoon doen zoals ik denk dat het moet? Wie heeft er tips voor me? Ben al toiles aan het maken, wat ik anders nooit doe.. |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien zou je kunnen zoeken op het Sancho forum.
Ik meen me te herinneren dat daar ook over de Simplicity patronen is geschreven. Groetjes, Jannie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |