pay pal |
Reageer |
Autheur | |
chica
Newbie Lid sinds: 12 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 April 2012 om 09:51 |
Ik heb een vraagje misschien kunnen jullie me helpen, het gaat over het volgende patroon, ik heb het ganse internet afgezocht en ik kan het overal alleen maar kopen via pay-pal. Nu ik heb dat in het verleden al gedaan betaald met pay pal en ik heb toen 2 keer gehad dat de bank de visa kaart blokeerde omdat ze fraude hadden ontdekt. En ik ben bang dat dat nu weer gaat gebeuren, dus durf niet meer. Weet iemand dit patroon ergens staan waar ik anders kan betalen via overschrijving ofzo, want wil deze echt graag maken.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mijn PayPal account aan mijn bankrekening gekoppeld. Op het moment dat ik iets wil kopen, wat ik alleen via Ebay doe, maak ik geld over van mijn bankrekening op mijn PayPal rekening.
Als het erop staat bestel ik wat ik wil kopen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ermee gerommeld werd en ik heb ook altijd keurig mijn bestelde produkten gekregen. En er komt regelmatig wat hierheen, vooral uit Azië
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik vragen op welke site hij te koop staat?
Viviane |
|
chica
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.ravelry.com/patterns/library/breast-cancer-awareness-handbag
Hier staat hij en ja ik kreeg mijn patroon ook netjes, maar het was gekoppeld aan mijn visa kaart. Maar de bank blokeerde tot 2 maal toe de kaart, en omdat ik op vakantie vertrek wil mijn man niet dat ik het betaal via paypal. Stel je voor op vakantie en dan hop kaart geblokkerd, gaat hij niet mee kunnen lachen denk ik.
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
wow jips uit azie je maakt me nieuwsgierig
wat koop je nu helemaal in azie?
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ook ook regelmatig via ebay uit azie en heb ook nog nooit problemen gehad hoor, ook nog nooit over dit soort fraude gehoord van of door paypal
|
|
|
|
chica
Post Options
Thanks(0)
|
Het is thans waar, gewoon kaart geblokkeerd en telefoon van de bank, uit voorzorg zegde ze, ik kreeg wel alles netjes van wie ik het kocht maar de bank zei ons dat, dus meer kan ik er ook niet van maken. Maar zou ik het ergens kunnen bestellen met een overschrijving denken jullie
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Via pay pal heb ik nooit zoiets meegemaakt en ik koop ook wel eens in Azie handwerk spullen. Snelle levering en nooit problemen met betalingen (doe wel via ebay).
Misschien een bankrekening koppelen zoals hier boven al stond? |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je een pm gestuurd.
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |