mijn tweede gebreide werkstuk |
Reageer |
Autheur | |
Oma Maria
Newbie Lid sinds: 14 Februari 2013 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Maart 2013 om 21:46 |
Ik ben met mijn tweede werkstuk bezig nadat ik zo'n twintig jaar niet gebreid heb.
Ik ben aanbeland bij het rechtervoorpand van een vestje. 44 steken opgezet. Bij 24 cm totale lengte beginnen met de mouwinzet: Op het linker uiteinde bij het begin van de nld aan de verkeerde kant v. h. werk 1 maal 3 st afk. en hierna op het linker uiteinde aan de goede kant van hetwerk 8 maal 1 st minderen. Er zijn hiena 33 st. Hals: Bij 28 cm totale lengte, brei de naald aan de goede kant v.h werk op de volgende manier: 12 maal 2 st samen r breien,9 st r. = 21 st. In volgende nld aan de kant v.h. werk afk.: 1 maal 12 st., 1 maal 3 st., 3 maal 2 st. Wat betekent het in vet gedrukte tekst? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23691 |
Post Options
Thanks(0)
|
44 steken opgezet, 1 x 3 en 8 x 1 steken afgekant = 33 steken. 12 x 2 steken samenbreien, dat is 24 steken, je houdt er 9 over.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |